fbpx

Werkwijze als beweegcoach / personal trainer

Tijdens een kennismakingsgesprek telefonisch of eventueel mogelijk in mijn praktijk van ongeveer 15 minuten vertel ik je over mijn manier van werken. Samen bespreken we wat je hulpvraag is en het doel waar je naartoe wilt. Als dit goed voelt voor jou en we gaan samen het traject in dan maken we een afspraak voor een intakegesprek. Tijdens een intakegesprek doe ik een lichaamsanalyse. Maak ik een beweegplan om je lichaam sterker te maken en een goede houding aan te kunnen nemen. Hiermee is de kans op overbelasting en blessures klein. We gaan hierbij terug naar de basishouding van de mens.

Extra: Fit en Vitaal buitentraining

Tijdens deze lessen hebben we een gezamenlijke warming-up en circuittraining en werken we aan de core stability. Deze lessen zijn voor iedereen toegankelijk. Je kunt het zo zwaar maken als je zelf fysiek aankunt. We gaan er lekker een uurtje actief ertegenaan.

Maandagavond Perfect Pilates 19.00 uur

Woensdagochtend 09.00 uur Park de Bredelaar

Vrijdagochtend 9.00 uur Landerij de Park

Zondagochtend 9.30 uur Landerij de Park

Kosten: Een strippenkaart van 10 trainingen is €65 euro. Proeftraining gratis.

    • Verdere kennismaking 
    • Bespreken van je hulpvraag 
    • Einddoel stellen met daarbij tussendoelen
    • Weegmoment waarbij we ook de spiermassa en het vetpercentage meten
    • Bloeddrukmeting
    • Conditietest

De lichaamsanalyse tijdens het intakegesprek is erg belangrijk, vanuit daar ga ik kijken wat is onder en overactief. Met deze informatie ga ik een persoonlijk beweegplan voor je opstellen. Zodat we als eerste gaan werken om je basishouding te verbeteren en spieren te versterken.

Vervolgafspraken van één uur 1 of 2 keer per week waarin we samen gaan trainen.

Weegmomenten komen periodiek terug om de vorderingen te meten.

De training bestaat in de basis uit stretchen en foam rollen, weerstandsoefeningen met de dumbells, core en stabiliteitsoefeningen en conditietraining. Het is goed minimaal 2/3 keer per week te trainen, dus ook 1 of 2 keer zelfstandig. Daarom vraag ik aan jou dumbells een foam rol en een matje te kopen. Zodat je de training zelf ook thuis gaat doen.