Fit en Vitaal buitentraining & Pilates

Buitentraining
Tijdens deze lessen hebben we een gezamenlijke warming-up en circuittraining en werken we aan de core stability. Deze lessen zijn voor iedereen toegankelijk. Je kunt het zo zwaar maken als je zelf fysiek aankunt. We gaan er lekker een uurtje actief ertegenaan.

Trek makkelijk zittende kleding aan in laagjes het kan fris zijn buiten en sportschoenen (sneakers). Een flesje water is tijdens de buitentraining goed om bij je te hebben. Vooral in de zomer sluiten we de training regelmatig af op het matje neem in deze tijd ook een handdoek mee om op te liggen.

Woensdagochtend Buitentraining 09.00 uur en 10.00 uur Park de Bredelaar

Vrijdagochtend Buitentraining 9.00 uur Park de Bredelaar

Zondagochtend Buitentraining 9.00 uur Park de Bredelaar

Pilates
Perfect pilates is een training voor body & mind. Waarin kracht, lenigheid, coördinatie, stabiliteit, mindfulness en concentratie allemaal aan bod komt. Met de nadruk op de rompspieren. Perfect pilates is eenvoudig, intensief en doeltreffend. Waarbij we de les afsluiten met een ontspannende cooling down.

Perfect pilates is toegankelijk voor iedereen, onafhankelijk van leeftijd, geslacht of leefstijl. Ieder traint op zijn of haar eigen niveau.

De matjes liggen klaar, dus die hoef je niet zelf mee te nemen. Neem wel een grote handdoek mee om op je matje te leggen en een flesje water (vooral bij warm weer). Trek makkelijk zittende kleding aan in laagjes kleding het kan onder de kapschuur en in het park fris zijn. Anti slip sokjes niet noodzakelijk wel handig dan glij je minder snel weg bij bepaalde oefeningen. Tijdens de cooling down is het fijn om een dekentje bij je te hebben om onder te liggen.

Maandagavond Perfect Pilates 18.30 uur en 19.45 uur

Woensdagavond Perfect Pilates 18.30 uur en 19.45 uur

Kosten: Een strippenkaart van 10 trainingen is €70 euro. Proeftraining gratis.

IMG_4042
    • Verdere kennismaking 
    • Bespreken van je hulpvraag 
    • Einddoel stellen met daarbij tussendoelen
    • Weegmoment waarbij we ook de spiermassa en het vetpercentage meten
    • Bloeddrukmeting
    • Conditietest

De lichaamsanalyse tijdens het intakegesprek is erg belangrijk, vanuit daar ga ik kijken wat is onder en overactief. Met deze informatie ga ik een persoonlijk beweegplan voor je opstellen. Zodat we als eerste gaan werken om je basishouding te verbeteren en spieren te versterken.

Vervolgafspraken van één uur 1 of 2 keer per week waarin we samen gaan trainen.

Weegmomenten komen periodiek terug om de vorderingen te meten.

De training bestaat in de basis uit stretchen en foam rollen, weerstandsoefeningen met de dumbells, core en stabiliteitsoefeningen en conditietraining. Het is goed minimaal 2/3 keer per week te trainen, dus ook 1 of 2 keer zelfstandig. Daarom vraag ik aan jou dumbells een foam rol en een matje te kopen. Zodat je de training zelf ook thuis gaat doen.